NUFFNANG bagi DUIT!

Assalamualaikum....
1st time nak buat entry psai NUFFNANG ni....ketaq ni..xtau la pasai pa...
hehehe...

org len kalau buat entry pasai NUFFNANG mesti cerita pasai BE kan....
org kg CikMisi ckp BUFFERED EARNING....
TAPI

*
*
*
CikMisi buat entry NUFFNANG nak cerita dpt duit sekupang dua ja.......
sapa bagi???
haaaa...NUFFNANG laa.....
ni gambaq taun bila xtau la..dpt la sikit kan dr xdak langsung...
NUFFNANG bg oke!
TAPI
*
*
*
taksat ni buka..............
tuuu diaaaa....berderet jugak sekupang dua pun...
padahai dh lama dh cikmisi x mengarut kt blog nih....
nak kata buat entry pasai NUFFNANG ni baru 1st time cikmisi buat...
apa pun terima kasih la NUFFNANG c0z dok menabung kt tabung CikMisi pun...

org laen buat dok conteng2 kan tang jumlah duit hat dpt tu..
CikMisi mls la nk conteng2 kat situ sbb buat org tertnya2 ja...
sikit pun sikit je la kan...yg penting sapa bg???
NUFFNANG jgk...
sapa x kenai NUFFNANG????
ada blogger yg x kenai ka???
kalau ada cepat berkenalan naaah....


..................

p/s:org kata nk bodek NUFFNANG kena letak link bnyk sikit dlm blog kan???


4 nasihat diberikan:

ain dzaya said...

wahawww!!!
byknyer BE!!!
nak jugak!nak jugak!!

Cik Misi said...

@ain dzaya not BE la yunk.....cikmisi pun xtau pe ntah ni..hehe

Izzat Nazmi Saiful Bahri said...

OK la tu drpd tkde langsung... (^^,)

Cik Misi said...

@Izzat Nazmi Saiful Bahri a'aa..betul3..hehe