Abg Jhoni...Saya mau repair kasut boleh??

Assalamualaikum….

CikMisi nak promote Abg Jhoni repair kasut ni….jom3 pakat repair kasut kt dia….sapa yg dok dkt sg Buloh ja okey….tp sapa yg rasa dok jauh nak p kt dia pun boleh….kan Abg Jhoni…

Haaa…ni no tepon Abg Jhoni…

016 - 3017626

Tgok tu abg Jhoni melayan pelanggan dia sampai x sedaq CikMisi dok snap gambaq dia….

Yg ni mcm malu2 je repair kasut kt Abg Jhoni…..=)

Abg Jhoni ni berurus niaga di tepi KFC Sg Buloh….sapa nk repair boleh la p sana naah……

Hehehe….

………………………………………………………………………………………………

Okeyh, dh habeh cita repair kasut ni CikMisi nak cita CikMisi p makan kat Bali….bukan Bali kat Indon tu..ni Kedai makan Bali kat Kg Melayu….CikMisi x ingat nama kedai tu p ada la bunyi Bali tu….hehe

sUasana di Kedai Bali tp x meriah sgt sbb siang…kalau mlm dengan lampu liplapliplap dia..mmg cukup meriah la…. Abaikan org2 di sebelah tu…hihi

okeh…tunggu dekat sejam(padhal 10 mnt je) ada sekumpulan abg polis kowt mai..terus je abg amek order p minta order kat depa…

haadoooiii…CikMisi tunggu lama kowt dari abg2 polis tu…..

“Ok, saya mai sini memang nak tgok tv je……” pastu baru la dia amek order kat CikMisi..

ok, CikMisi just mkn n.goreng kampong + telur dadar + teh O ais..

-telur dadar & teh ais x dan amek gambaq sbb pelahap sgt dh nk mkn…hihi-

Roomate CikMisi mkn n.goreng SeaFood + teh ais…



.................................................

HOT | HOT | HOT

5 nasihat diberikan:

zuwaidah said...

mesti cik abg joni tu takut gambar dia gi hantar ke imigresen heheheheheehe

Cik Misi said...

@zuwaidah hahaha....maybE....tp Abg Jhoni ada pasport la...cuma dia segan nk pndang cam...=)

MaMa AiNi said...

hai cik misi..baik2 tau..nanti tersangkut kat abg joni!! apapun pandai dia org cari makan kat sini..org kita pula semakin malas bekerja..

cik Ida said...

adeyy.. terLAPAR la pulok.. :)

NUR AYNIE said...

popular abg jhoni hihi~=)