tak payah pakai BRA pun takpa !!


Assalamualaikum..

psssst...psssssttt....
apesal la pelik beno tajuk entry cik misi kali ni....
tak payah pakai BRA???
haaaaiiiiish.........x lendoq plak b***** dia kan........
ooooouuuuch...
kalian sume mesti pelik kan apa yg CikMisi nk crta ni...
mcm ni...
smalam CikMisi buka FB CikMisi...
then ternampak iklan di sebelah kanan kat profile tu..
haaaaa...gmbar kat bawah ni....
yg CikMisi letak kotak wana merah tu..
(klik gambar utk clear)
ha...pelik tak??
so CikMisi pun klik la nk tgk apa bnda la kan...
ghupe2 nya...produk utk gurl2 di luar sana yg malas pakai bra or yg nk pakai baju yang seksi seksa..........................................just tutup n**** je......aaaw x sanggup CikMisi...
bagi yg berminat sila la lihat produk2 di bawah ni.....



utk keterangan lanjut sila layari http://www.brastick.com

sekian,

..................................

2 nasihat diberikan:

Cik Mira said...

errr geli okaay nnt jadi cam miera liyana artis kontrobesii tuhh

Nisa Basid said...

@Cik Mira ooooo....si miera liyana tuh pakai ni ek...ahaaks...geli jerk..