Kekasih pUjaan hati CikMisi

Assalamualaikum..
di awal pagi yg indah ni..CikMisi dengan rasa terbuka hatinya nak cerita tentang kekasih pujaan hati CikMisi yg selama ni sentiasa menemani CikMisi walau ke mana CikMisi nk p....
*
*
*
CikMisi sebenaqnya rasa malu nk cerita pasai kekasih pujaan hati CikMisi ni sbb dia tak hensem..apatah lg berstylo mcm Mr. Bean Shaheizy Sam.
*
*
*
TAPI
*
*
si dia tetap milik CikMisi...biarlah apa pun org nak ckp...
kalau boleh CikMisi nak simpan si dia dlm almari CikMisi...biaq org laen x blh rmpas dia dari CikMisi...biarlah jadi QUEEN CONTROL
CikMisi x peduli.....
*
*
*
*
CikMisi memang sayang sngat kat si dia..
tapi semalam si dia dh memalukan CikMisi di depan abang2 fogging yg agak hensem..
mengapa si dia sanggup melakukan mcm tu kt CikMisi..hukhukhuk
CikMisi jaga dia...beli baju kt dia...
tapi
*
*
*
CikMisi disedari oleh abang2 fogging tu......
'dik, minyak hitam ni kena tukaq..gear payah nak masuk sbb tu la'
adoooooiiiih...
MR. WUX ku............
ni la dia kekasih pujaan hati CikMisi..
siap bg pakai baju bagai haaa....
tapi, sejak beli 16 Februari lepaih x penah dok p tukaq minyak hitam....merempit sana sini...adoooiii...
patut la dok buat perangai...
ampunkan saya ye MR. WUX bucuk2....


....

p/s: klik la SINI . .

8 nasihat diberikan:

the phantom kid said...

waaaaaaaaaaaaaaaa...rindu nyer kak kekasih hati ncik pidah jgk!! :'(
tapi apekan daya..dy brade kt hospital kan..kritikal..ncik pidah punye kaler hitam..tapi awal bulan mac aritu kami xcident..x baiki2 lg..kesian ex5 ncik pidah..waaaaaaaaaaaaaaa

Cik Misi said...

@the phantom kid sabar ye cik pidah...nnt baek la tu..lps ni kte rempit sama2 ye..hehe

NUR AYNIE said...

laaa~~ ingatkan kekasih betol2 td hihi~

Cik Misi said...

@NUR AYNIE agagagaga...hihi

ewanrani said...

laaaa cik misi rempit ka..haha..salam kenal dari ewanrani..jom singgah ewanrani slalu nanti ewanrani singgah sini slalu gak...hehe..nice blog...

Encik Luncai said...

jom join Contest Mata Paling Cantik

Cik Misi said...

@ewanrani nape ewan? cikmisi xleh rempit eaa....hihi

Cik Misi said...

@Encik Luncai jom..jom...