BenGang tau dak????

Assalamualaikum..
haaaaaaaaaaaaaa............CikMisi bengang ni...
x payah tanya sai pa..
ni CikMisi nak habaq.......
yang PERTAMA sebab CikMisi x boleh masak
yang KEDUA pulak sebab CikMisi x boleh kutip sewa rumah CikMisi..
haaa...CikMisi bengang ni...
xtau la dapoq tu dh jadi pa...rumah pun xtaw la ada ka dak lagi...harap2 penyewa x bawa lari rumah2 CikMisi tu...
CikMisi memang risau sangat ni....
adooooiii....nak buat macam mana ni...
nak p buat laporan polis mesti polis tu halau CikMisi awai2 lagi.....
COMFORM punya...
sebab pa????
SEBAB

CikMisi sangat la addict ke 2 benda alah ni..

hampa buka FB hampa tau la 2 benda alah ni...
kalau berani cuba lah...

.........

p/s:jenguk la iklan nuff yang berkenan nah.....daftar churp sekali kat SINI

2 nasihat diberikan:

Fadzmie Mohamad said...

Haha. Ingatkan apa tadi. Fadzmie tak main 2 benda ni. Main Cityville je. Haha.

Fadzmie's Latest Entry : RUPANYA BERAS TIRUAN PUN ADA

Cik Misi said...

@Fadzmie Mohamad cuba try test tgk...comform tidoq pun dok ngigau suma tu...