CONTEST SEHATI CWL & FARA

ASSALAMUALAIKUM

haaa...ni memang kes insomnia CikMisi x pulih sebab tuh gatai nak masuk contest ni...
CONTEST SEHATI CWL & FARA
yang dianjurkan oleh CWL.
CWL kata dia buat contest ni sempena 2 bulan dia bebelog...

CWL pesan dalam contest ni dia suruh bubuh gambaq yang terhabih comey yang single..takmau hat dok berdempek ngan pakwe ka boypren ka BFF ka....NO!!!
nak sorang2 dia ja..
so, gambaq budak hat bawah ni dok sorang2 dia ja dok gedik + syok sendiri..
kira lulus la kan..kan..kan...CWL kan..kan..kan...(memang bodek CWL ni) kan..kan..kan..
syarat-syarat contest ni p ushar sendiri la kt blog CWL nih...
jenuh la semua CikMisi dok habaq....

Hadiah contest ni memang tak payah habaq la..
macam ni $$$$$$$$ haaa.......sapa tengok tangkap leleh la CikMisi habaq...

dia punya barisan penaja yang lawa & kacak luaq kacak dalam la:
nak tau??ni dia barisan penaja:

CikMisi nak tag:


BILA-BILA JE BOLEH EXPIRED



.........

4 nasihat diberikan:

cempakakuning said...

As salam.
Wah...Tomelnya gambaq cik Misi ni.Sis segan nak join tak dak gambaq yg lawa2.

Jom join ga ni pulak.Wajib join ye(kejamnya)dan jgn lupa ltk CK sebagai referral ye.Tq

http://cempakakuningku.blogspot.com/2011/04/segmen-europe-lucky-draw-by-trigyy.html

Cik Misi said...

w'salam..
ala sis ni..join je,rmai lg yg comei2 tuh...
InsyaAllah CikMisi join...hihi

CWL wanie LovelA said...

tq joined syg..hehe t link chek betul2 tau yunk

Cik Misi said...

@CWL wanie LovelA okeh..hihi