Tarikh2 POPULAR 2012!!

Assalamualaikum...

Good Mownink everybody...
today CikMisi want to story a little bit la..not much pun.....
haha...ok! stop speaking!!!

eeemmm.....korang de terpikir x tarikh2 yg glemer utk tahun 2012 ni..
alaaa....
tarikh di mana couple2 nk declare hari bersejarah ke...tunang ke....nikah ke...kawin ke....nk dpt baby ke...eh...boleh ek suh baby tu kuar ikut tarikh yg kita plih?? eeeem...konpius..konpius...hehe
meh la kita pilih tarikh2 ni....hehe

12.12.12
21.11.12
11.11.12
12.11.12
11.12.12
21.12.12
22.11.12
22.12.12

ok... tarikh2 ni xdiambil dari mana2 fakta okeh...
ni mmg CikMisi saja dok syok2 ja...lbh kurang bg cdangan kt sapa2 yg dlm proses mrancang la kan..hehe

ok.. dh abes baca sila klik SINI *** WAJIB *** ;)
OK! Nak pelamin cmni voleyh x syg?? boleh laaaaaaa boleh laaa.... =.=

cun jugak... hehe

'eerrm... cantik kan lau tunang dpt wat pelamin cmni'
hehe.. berangan la CikMisi hooooiiii

Picture credit to : Mr.Google

2 nasihat diberikan:

mama aini said...

ehem byknya tarikh2 popular tu..ehem..ehem..cantik2 kan pelamin tu..mcm dah cari tarikh yg sesuai tu..he2x..

Cik Misi said...

@mama aini hehe...ikut hati mmg dh plan.. tp calon x ready lg nih.. hihi